onsdag 16 februari 2011

Stockholm-bound

Nu får de här bihålorna ta och ge sig. Imorgon bär det av till min favoritstad alla kategorier: Stockholm! Sonen och jag ska ha lite egensemester, då vill man vara pigg mamma så det blir en trevlig upplevelse för oss båda. Men eftersom veckan varit ganska eländig, så fortsätter vi på samma vis och skaffar munsår både på över och underläpp. Lika bra liksom.

Uppdatering: Vädret verkar ju i alla fall bli hyfsat. Ingen nederbörd. Inga saltiga is-vindar så som vi har i Göteborg. Det blir nog bra det här.

4 kommentarer:

Vally sa...

Då får jag önska en trevlig resa.
Bamyl är faktiskt helt ok. Man kan ta det som godis men absolut inte i samma mängd förstås ;-).

Hanna/Morran sa...

Är det för munsåret? Jag får lika läskiga munsår som din dotter, om inte värre. Jag tar receptbelagd medicin, den brukar fungera bra. Håller tummarna för det den här gången också. Det gör tusan så ont med munsår!

Vally sa...

Nej min vän, det är bara lite allmänt nerknarkande :-).
Har du samma problem som K. Jag lider med er. Så många gånger jag gjort det. Lidit med min lilla tös.
Själv har jag inte tillstymmelse.
Antagligen ett farsarv.
Vi håller tummarna.
Man känner sig ofräsch tror jag.

Hanna/Morran sa...

HAHAHA, lite knark alltså... Tja, kanske att jag prövar det om det inte blir bättre. ;)