lördag 12 februari 2011

Kitsch

Aaahh, färg och kitsch, kan det bli bättre? Älghornet har hängt i sambons stuga sedan 70-talet och skulle till tippen. Då tyckte jag att jag kunde använda det till halsdukar o.dyl. i hallen istället. Så nej, jag har inte skjutit älgen och nej, jag tycker inte man ska skjuta djur till höger och vänster för att man bara känner för det. Däremot äter jag kött och har skor gjorda av läder. En dag ska jag dock ta mig i kragen och bli vegan. Det enda rätta tycker jag egentligen.

Men, detta skulle ju vara ett inlägg om kitsch ju...

2 kommentarer:

Newyorkmamman sa...

Aaaaahhhhh, men duuuuu, cooooolt!!!

Hanna/Morran sa...

Visst är det! Cerise och silver. Ev. målar jag även troféplattan också, men har inte kommit på i vilken färg. Hoppas du får det toppenskoj ikväll!