onsdag 16 februari 2011

Peter Magnusson

Idag höll jag på att köra på Peter Magnusson på en Statoilmack i Askim. Han hade Statoilkläder på sig, så jag förstod inte att det var han. Det var naturligtvis inte för att han hade på sig Statoilkläder som jag höll på att köra över honom, jag har inget emot denna mundering. Nej, han sprang ut ur macken precis som jag skulle köra fram. Ingen av oss var vidare bra på att se oss omkring tydligen. I alla fall, ingen blev skadad. Men man undrar vad han gjorde där. Tydligen en inspelning enligt det ordinarie personalen, som hade fått vara med, men de visste inte vilken. Nåja, det visar sig nog.

Bild från veckorevyn.se

4 kommentarer:

camillos sa...

Åhh, en kändis! Vad spännande! ;)
Peter Magnusson är ju kul, undrar vad det är de spelar in för något kul nu?

Sofie sa...

Han brukar ju vara med i skojiga saker, vad kul att han var i Askim och spelade in!

Hanna Lans sa...

Kanske han gästspelade i "Gynekologen i Askim" ..? ;)

Mårten Knutsson sa...

Hej!

På statoilkaffe.se kan man se alla filmer som spelades in med Peter. Askim är nog inte uppe än, men snart så.

Bästa hälsningar från Statoils reklambyrå!