onsdag 13 juli 2011

Dagens i-landsproblem

Som så många andra har jag problem med mitt humör när jag är hungrig. Jag blir också irrationell av hunger. Jag gör saker jag inte borde göra. Som att åka och posta böcker. Det i sig är ju trevligt, men för att göra detta måste jag till min Icabutik. Som har världens sämsta parkering. Om jag känner att jag är hungrig, borde jag då inte förstå att någon föda borde intagas omgående? Nej, för jag blir ju också irrationell. Så jag åker till Ica och postar böcker. Och måste parkera. Endera dagen blir en unge överkörd av en monster-SUV på Ica Kvantum i Hovås parkeringsplats, let me tell ya. Hat! Varför kan inte folk ha små bilar? Som jag. Eller kanske är jag bara avundsjuk. Men, parkeringsplatserna är definitivt inte anpassade efter sitt klientels fordon, den saken är säker. Och att mitt humör är i botten just nu är också säkert. Så vad gör jag istället för att äta? Jo, jag städar kylskåp och bloggar om hur hungrig jag är. Smart Hanna, verkligen.

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

ÄT, för bövelen!

Hanna Lans sa...

Tack, jag behöver någon som ryter åt mig. Annars lyssnar jag inte. Nu har jag ätit en tjocksmörgås med stinkande franska ostar på. :)

nillas liv på pinnen sa...

Bravo. =)