söndag 25 september 2011

Snygga montrar

egenutgivarträffen diskuterade vi bland annat hur man sätter ihop en snygg monter. Efter det gick jag omkring och funderade på vad jag gillade och inte. En av de bästa tycker jag att förlaget Ord, text, mening stod för. Eftersom de säljer en viss En shot till tack, så var det extra roligt.


Jag gillade att de hade en annorlunda färg, att de hade en rund disk, att böckerna var lättillgängliga, placeringen, hur namnet var placerat, affischerna, ljussättningen.

Jag har också fått kramas med Annika och Malin, inte illa!

8 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Fint! Och jag ska också läsa En shot till tack så fort jag får hem den :)

Joanna Björkqvist sa...

Dessutom bjöd de på vin där på eftermiddagen - bara en sån sak! ;)

Hanna Lans sa...

I vår fabulösa och välbesökta monter nästa år ska vi ha en himla massa vin. Eller hur?

Anneli Stålberg sa...

Den ser väldigt trevlig ut. Vin är bra :)

Joanna Björkqvist sa...

Oh, ja! MASSOR av vin! Jag kan knappt vänta!

Hanna Lans sa...

Och en finfin monter ska det vara. Och massa vin. Och välkomnande stämning. Åh, vad jag längtar!

Kristina Svensson sa...

Jag instämmer med allt! Och vill lägga till att de hade tydliga prisskyltar. Det gillar jag!

Hanna Lans sa...

Kristina: Det gillar jag också, men är allergisk mot handskrivet.