tisdag 27 september 2011

Nyttan med en coach

Jamenvisst ska man ta sig till en coach någon gång i livet! Vissa är tydligen inte så bra. Men så finns det de där andra. De som spänner ögonen i en och frågar frågor och utmanar tills man lovar saker som man tydligen sedan utför. Som att se till att ens bok kommer ut i slutet av november 2010. En sådan coach borde alla få gå till minst några gånger. Eller, så många gånger det behövs för att ge ut sin egen bok i alla fall. Jag vet många som skulle behöva en sådan coach. Exempelvis skulle man då kunna höra av sig till den här kvinnan.

7 kommentarer:

Hannasominteorkarloggainigen sa...

Annelie: (Om du läser detta). Jag kan inte kommentera på din blogg! Kul att du kom förbi mig i montern och tack för all hjälp!

Annika, Bokplantan sa...

Det verkar som att hon gjorde nytta!

Hanna Lans sa...

Ja, onekligen. :) Jag hade bestämt mig för att ge ut själv ändå, men hon fick mig att strukturera det hela på ett bra sätt och att faktiskt arbeta på och inse att "ge upp" inte existerade.

Andra intryck sa...

Ja, en sådan coach skulle jag behöva =)

Hanna Lans sa...

Har du vägarna förbi Göteborg, så slå till. :)

Annelie Eng sa...

Hej Hanna! Nu har jag hittat hit och läst både. Jag gillar både sidan här och de sidorna som läst i din bok! Du är fantastisk och grym på handlingsansvar och strukturerande! Fortsätt med ditt författande och jag kommer att vara en trogen läsare! Helt klart syns vi framöver! <3

Hanna Lans sa...

<3