fredag 16 september 2011

Jag beklagade mig

Häromsistens beklagade jag mig för Newyorkmamman över att jag blivit vuxen. Sonen har en hemlig klubb och en fantastisk lekstuga i form av en källarvind ovanpå garaget. Jag gnällde och sa att jag också vill ha en hemlig klubb och en lekstuga. Den kloka kvinnan svarade att jamen Hanna, bloggen är din hemliga klubb och ditt hus är ju som en stor lekstuga. Vilken tur att jag har en så klok väninna! Hon ska ju även bli psykolåååg, så jag får öva mig vid att vara patient då och då också. Och hon får öva sig vid terapefftandet. Win-win!

7 kommentarer:

Sofie sa...

Det är bra att ha vänner!

Duktiga Tjejen sa...

Mycket bra svar av din vän! Världen är precis som man själv väljer att se den.

Hanna Lans sa...

Det är bra med vänner! Och det är helt rätt, världen är precis som man själv väljer att se den. :)

vally sa...

Man har inte roligare än man gör sig så jag far väl till Allum och tar en fika.

Hanna Lans sa...

Säkert så gott som något. :)

NEWYORKMAMMAN sa...

Det är därför vi är bästisar, för att du tycker jag är klok! Underbara ord för mina ögon, från en ännu klokare väninna, det som står skrivet i inlägget menar jag ju då.
Varför ska det vara en hel jättepöl emellan oss? Som dessutom är svåröverkomlig!

Hanna Lans sa...

Jävla skit rent ut sagt! Dumma jättepöl!!