måndag 19 september 2011

Fantastisk länk

Här hittar man en massa skrivguider i tio steg.

6 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Grym länk du hade där!

Har du förresten läst vad Jonas Thente skriver om Camilla Läckbergs förstasidor i fredagens DN? MYCKET intressant och kul läsning, tycker jag, apropå Läckberg-debatten både här och på andra ställen!

http://www.dn.se/blogg/bokbloggen/2011/09/16/ytterligare-valvilliga-argument-mot-poplitcrit/

Hanna Lans sa...

Jag gillar hans analys och alldeles särskilt slutet. :)

Joanna Björkqvist sa...

Ja, där fick han till det!

Märkligt nog ringde SVT en timme efter det jag lagt upp länken hos dig och frågade om jag ville vara med i programmet Debatt på torsdag som ska handla om bl a litteraturkritiker! De hade dock hittat mig via www.bokcirkel.se som jag har, men det kändes nästan som om någon övervakade min bloggtrafik! ;)

Och självklart sa jag ja! :)

Hanna Lans sa...

Joanna: Vad kul! Kanske att min mamma ska dit, hon brukar bli inringd som publik. Själv har jag tackat nej för att det är så sent. Ja, en annan är en gräsligt trött människa på kvällarna, så allt efter kl 21 går bort. :(

Anneli Stålberg sa...

Vilken guldgruva :) Det känns som om man måste titta på Debatt på torsdag :)

Joanna Björkqvist sa...

Anneli: Japp, det måste man! ;)