söndag 15 maj 2011

Jag gjorde ett test

Via Mockapocka kom jag in på en sida där man kunde ta ett personlighetstest. (Och nu vill inte Blogger länka dit...) Det kunde jag inte motstå. Men, vad bra det stämde! För er som vill lära känna mig närmre, sådan här är jag:

Hannas personlighetstyp:
Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.

Karriärer som skulle kunna passa Hanna:
Entreprenörer, jurister, journalister,  PR-ansvariga, designers, skribenter, politiker.

Jag tog bort några karriärval och behöll de som jag anser passar idag. (De andra var psykolog, fotograf etc, också skojiga saker, men inget jag tänker göra.)

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Känns som att det där är du faktiskt...
Och det kan jag säga utan att ens ha träffat dig! Jag fick samma resultat som min syster (Mockapocka).
Men, jag protesterar å det bestämdaste mot en del av frågorna där man ställde egenskaper mot varandra som inte är motsatser.
"Fattar du dina beslut med hjälp av erfarenhet eller magkänsla?", t ex.
Magkänslan bygger ju på ens erfarenheter. JU.

Hanna Lans sa...

Ja, jag håller med, vissa av frågorna var inga motsatser och borde inte heller ha ställt mot varandra av andra skäl. Men, testet var ju väldigt rättvisande trots det. :)

nillas liv på pinnen sa...

Väldigt rättvisande. Vi är ju som gjorda för att vara skribenter! =)

camillos sa...

Haha, jag fick ju också samma resultat som Mockapocka! Och dig också då, Nilla.
Fast jag tror på de där testen lika lite som jag tror på horoskop...