onsdag 25 maj 2011

Idag är jag medioker

Det började med att mitt glas var halvtomt. Det fortsatte med att jag såg hemskt gammal ut när jag tog kort på mig själv. Via en lunch på lax och färskpotatis borde mitt glas kännas halvfullt, men istället fortsatte den halvtomma dagen. Mitt manus är mediokert och jag har en jättefinne på kinden.

På fullt allvar tror jag att mitt försök med att dra ner på sötsaker har slagit på humöret. Visst är det väl så att hjärnan behöver choklad för att må bra? Finnar får jag ju tydligen ändå, så varför avstå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara tala om att jag hittat ett underbart recept pâ panerad lax i kokboken (skola)
Man vänder laxbiten först i mjölet och sen i det uppvispade ägget och steker det solbränt frasigt pâ bâda sidor. Pröva ibland att göra tvärtom, när livet blir trist ! :)
Gammelmor

Annika, Bokplantan sa...

Försök aldrig låta bli att äta choklad! Det är alldeles för gott. Förresten så ser man ung ut om man har finnar.

Hanna Lans sa...

Gammelmor: Visa ord!

Annika: Så himla dumt av mig att ens försöka. Har en toblerone framför mig som alldeles strax ska avnjutas. :)