onsdag 13 april 2011

En recension till

Gudars, vad roligt det är att höra andras tankar om min roman! Särskilt från sådana som jag inte alls känner. För de känner ju inte mig heller och kan således inte lägga in sina personliga tankar om mig i boken. För varje gång som jag läser eller får höra vad folk som läst tycker och tänkt, så slås jag av att jag faktiskt måste ha klarat av att beskriva omständigheterna så som de var. För allt som sägs känns så rätt och så precist. Och alldeles oavsett om stilen inte passar alla, så är det en historia som är viktig för alla. Som My, Myself and I skriver, det är ett stycke nutidshistoria och hade kunnat hända vemsomhelst.

8 kommentarer:

vally sa...

Jätteroligt, och beträffande omslaget, så är det mycket läckert.

Hanna Lans sa...

Det är verkligen jätteroligt att få positiva kommentarer om omslaget eftersom jag själv bestämt, och fixat, bilden och en väninna fixat layouten!

Pockethexan sa...

Hi igen (det är jag som låg i solstolen under B Voors skrivarkurs)
Jag skrev just ett mail till dig om att jag ser fram emot att få din bokrec. till min blogg o jag frågade om du har en blogg, hade inte kolla upp att det var din blogg som jag hade fått en länk till, nu vet jag det!

Kramis o nu blir jag följare av din blog <3!
<;D

Hanna Lans sa...

Pockethexan: Jag svarade omgående på ditt mail! Kram tbx!

Desirée sa...

Hur pingar man ....?

Hanna Lans sa...

MM&I: Man tar inläggets länk och går till Twingly och klistrar in den i "ping your blog". Men jag kan göra det åt dig, om det är ok för dig?

Desirée sa...

Ok, gör det! :)

Hanna Lans sa...

MM&I: Jag försökte, men det gick inte. Nåväl, jag överlever. :)