torsdag 28 april 2011

Bortsprungen hund och bloggkommentarer

Här har varit high life i några timmar. En vacker Springer Spaniel kille sprang in i vår trädgård och ingen matte eller husse sprang efter. Vi kände igen honom från förra året då han också sprang in i vår trädgård alldeles ensam. Den gången hade vi honom i fem timmar innan djurambulansen kom och hämtade upp. Den här gången ringde vi naturligtvis också till Polisen och djurambulansen. I två timmar har vi suttit ute på trappan med områdets alla ungar och väntat på ambulansen. Spännande värre. Men den här gången kom det en husse lubbandes. Lite besvikna på att de inte fick se djurambulansen var allt barnen, men glada över att få reda på hundens namn. Det hade gissats vilt på olika namn. Hugo, kom de fram till att han förmodligen hette. Men det gjorde han inte. Han hette Anton. Close enough tycker jag. ;) Det lustiga var att det var exakt ett år sedan förra gången detta hände med samma hund. Vad är det med vår trädgård som lockar just nu?

Så till kommentarerna. Jag kan inte kommentera på andras bloggar längre. De som, liksom jag, har en extra ruta som poppar upp när man vill kommentera. Vad pågår? Jag kan inte ens kommentera som anonym.

2 kommentarer:

NEWYORKMAMMAN sa...

Testing testing??

Hanna Lans sa...

När jag loggar in så kan jag kommentera, men så krångligt ska det ju inte behöva vara och har inte varit förut. Mysko.