måndag 15 augusti 2011

Mamman mår lite illa

5 kommentarer:

mockapocka sa...

Hehe. Liknar väldigt mycket min yngre sons ordning (kanske ännu mer för några år sedan). Han värnar dessutom starkt om sin egen speciella ordning och menar att ett barns rum SKA se ut på liknande vis. Man ska kunna förstå att det är ett barn som bor och lever där, som han säger. :D

Sofie sa...

Äsch, det städar ni upp på en halvtimme!

Hanna Lans sa...

Mockapocka: Jag hoppas verkligen att man ser att det är ett barn som bor där ...!

Sofie: Kanske. Kanske inte. Ser du skrivbordet?

Desirée sa...

Du är underbar! Du tillhör de få som kan blogga om vardagen utan att det blir trist o intetsägande!

Hanna Lans sa...

Haha, vad rar du är! Vet du hur trist jag känner mig när jag går in i sagda rum och suckar? Tristare än tristast faktiskt. ;)