fredag 26 augusti 2011

Guccifiering

Jag är smått besatt av Guccis höstkollektion. Nu vill jag ha mer glamour i mitt liv! Mer färg! Mer champagne! I ett försök att guccifiera mig själv med det som fanns att tillgå i garderoben, lekte jag modebloggare för en dag. Inget för mig. Jag kan inte puta med munnen på rätt sätt.


Och hade det inte varit för att Neworkmamman sitter på planet till New York i detta nu, så skulle jag inte haft leggings på mig. Hon hade stoppat mig. Men de är ju så lila och fina! Mycket mer lila än man ser på bilden. Ytterligare ett skäl varför jag inte ska vara modeblogg. Fel ljus.

10 kommentarer:

Sofie sa...

Ser snyggt ut tycker jag. Själv är jag lite mer åt det grå-svarta hållet.

NEWYORKMAMMAN sa...

Snygg klänning! Snygg brud! Och läppar har du ju gott om att pluta med. Det här gör du bra tycker jag. Mer vill vi ha!

Hanna Lans sa...

Sofie: Tack!

NYC-mamman: Va, är du redan framme? Måste ha gått ganska så snabbt? Håll i er hårt där på er 20e våning i helgen!

NEWYORKMAMMAN sa...

Det ska vi. Lång resa med rastlös son. Jobbigt.

Duktiga Tjejen sa...

Sånna leggings skulle jag ha haft på konferensens lila-tema!

Hanna Lans sa...

NYC-mamman: Då föreslår jag att du stannar i sängen under stormen. Helt legitimt skäl att ligga kvar där med vindar runt knuten. Ingen behöver veta att det egentligen handlar om att du måste ta igen dig.

DT: Här finns det resurser om temat är lila. Min älsklingsfärg. :)

Marie A sa...

Och varför får du inte ha leggings för NYC-mamman? Är det för att hon avskyr plagg som slutar mitt på vaden??
Snygg combo dock, du klär i färgerna =)

Paris sa...

Hon far ha det!Men det kan ju stamma att byxor som slutar vid vaden inte ar mitt favoplagg:-). Det har tycker jag var snyggt. Skorna ar val "mina" brollopsskor? Vad ar det for snyggt turkost du har pa armen?

NEWYORKMAMMAN sa...

Ja du fattar vem Paris är nu va?

Hanna Lans sa...

NYC-mamman/Paris: Visst är det bröllopsskorna! Det snygga turkosa på armen är min Triwaklocka som jag tappade bort förra året och hittade igen nu i våras. (Jag har förresten fått finfina komplimanger för den mörkblå klockan, stort tack igen, den är dessutom så himla skön.)