lördag 27 augusti 2011

Egenkär

Maria Engelwinge har observerat något. Vi är flera bloggare som är helt eniga. Stor bloggare=många bilder på bloggaren, färre svar av nämnda bloggare i kommentarerna. Så nu ska jag försöka bli större. Det vore hemskt otrevligt och tråkigt att sluta svara på kommentarer, därför väljer jag det andra sättet. Att helt egenkärt publicera bilder på mig själv. Spelar det någon roll om det är skärpa på bilderna ...?


Jag brände av en bild innan jag sprang iväg på 75-årskalas. Skärpet håller jag fortfarande i handen. Bara så att NYC-mamman vet, jag satte skärp i midjan. Eller vänta här nu, det var leggings som var problemet. Jag lovar och svär att jag inte hade leggings på mig. :)

7 kommentarer:

NEWYORKMAMMAN sa...

Bra! Skitsnygg!

Hanna Lans sa...

Jag kanske ska lägga upp en bild om dagen, så får du ge ett omdöme. Jag behöver en stylist!

nillas liv på pinnen sa...

Aha, det är så man ska göra...
Men jag har ju mitt leende nere i högermarginalen, jag tror det får räcka.
Att svara på kommentarer tycker jag är skitkul så det fortsätter jag med.

Hanna Lans sa...

Det leendet har räckt bra hittills, men jag behöver en boost. ;)

Anneli Stålberg sa...

Jag är glad över ditt val. Du är en perfekt stor (det lät fel), lagom stor (det lät inte bättre), fantastiskt perfekt bloggare. :D Fortsätt så!!!

Hanna Lans sa...

Då fortsätter jag i samma goda stil. :)

Maria Engelwinge sa...

:)
Puss fina du <3