söndag 19 juni 2011

Speedad

Igår var jag på en synnerligen trevlig 40-års fest. Jag drack rödvin. Som man egentligen brukar bli lite slö av. Jag tänkte att jag egentligen borde ha druckit något annat, eftersom jag gärna ville vara pigg under hela festen och inte sitta och gäspa på en stol. Men så blev det i alla fall rödvin. Några glas sådär. *Host* Döm om min förvåning när jag blir mer och mer speedad. Fniss och skratt och en massa energi. Vad var det i det rödvinet egentligen ...?

Nu ska här städas. Inte i huset, utan i det lilla huset ovanpå garaget. Där ska sonen och hans kompisar ha ett sommmarcafé om en och en halv vecka. Vinsten går oavkortat till lördagsgodis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen,
Ja, det var en super trevlig fest och jätte trevliga bordsgrannar;-) Ni verkar super goa. Vi lovar att komma förbi pepparkakshuset en dag och Solhem står alltid öppet:-)
Kram från chauffören Paula

Hanna Lans sa...

Hej Paula!

Vad kul att du hittade hit och vad kul att också ni hade det trevligt! Trots speedad bordsgranne...

Jag skriver ett inlägg om när det blir café här, ni kan väl komma förbi?