torsdag 23 juni 2011

Moderna speglar

I februari började jag ett projekt som jag trodde mycket på. Att förstöra folien på en spegel och sätta ett tyg eller snygg bild bakom. Så skulle den titta fram lite snyggt genom spegelglaset. Det blev inte som jag tänkt mig. Moderna speglar har nämligen ingen folie på baksidan. De har ett riktigt tjockt lager av något grått som mest kan liknas vid betong. Så jag har sandpapprat och lacknaftat. Till förbannelse skulle jag vilja säga. Nu skiter jag i att det inte blev som jag hade tänkt och sätter upp den ändå. Hanna med huvudet fullt av bomull kan skönjas med födelsedagsklänning från Jumperfabriken.

3 kommentarer:

Sofie sa...

Skojig klänning!

NEWYORKMAMMAN sa...

Den klanningen gillar jag med. Far jag lana i sommar, snalla...?

Hanna Lans sa...

Man kan knappt kalla den klänning, så kort är den. Men med ett par slanka ben blir den nog supercool! Så javisst, jag lånar ut.