tisdag 7 juni 2011

Hur ser era vardagsrumsbord ut?

5 kommentarer:

camillos sa...

Hjälp...okej då, ge mig ett par minuter så landar en bild på min blogg. :)

Jag minns när vi också hade LEGO precis överallt. Härliga tider!

Anneli Stålberg sa...

Vilket härligt levande bord :) Det ser ut precis som hos oss.

nillas liv på pinnen sa...

Något åt det hållet minus lego plus sminkgrejer och syattiraljer.

Hanna Lans sa...

Jag förstår bara inte varför legot inte kan pysslas med i sonens rum, eller varför pysslet inte kan pysslas med i hobbyrummet... Och varför den som lägger dit allting inte kan ta och lägga tillbaka det. Idag ska jag försöka ta tag i det där och se hur bordet ser ut under. Vitt? Eller var det kanske en glasskiva?

Ninas skrivarlya sa...

Hihi. Vårt bord ser likadant ut. Överbelamrat med saker så man knappt ser vad det är för färg på bordet...