torsdag 18 juli 2013

Redigeringslya

Igår gnällde jag över mig själv på Facebook för att jag är så kass på att ta mig ner till havet. Det ligger ju bara ett stenkast bort men var jag där? Nej det var jag ju inte, jag var här, hääär, vid datorn. Ajabaja. Men idag tog jag mig i kragen och cyklade ner till havet. En så kort bit att det inte får räknas som motion, men det får räknas som ren och skär lycka, och det är nog bättre. För titta här vilken underbar redigeringsplats jag har använt mig av idag. Massa ruskigheter fick jag ur mig!


Och kolla, kolla, vilka snygga shorts jag fått! Och kolla, kolla, skorna! Tom's nyinflygna från New York gör mig till qoolaste qvinnan i förorten.


Men varför är jag vid datorn igen, kanske någon undrar, klockan är ju inte ens halvtre? Jo, eh ... det var så att, hrm, jag g l ö m d e deon innan jag stack iväg och idag är det hett ute, härligt hett. Men att eh ... vahettere, kroppens funktioner i värme ...? Himla tur att jag bor så nära, bara att hasta hem, fixa problemet och sedan på't igen. Havet kallar!

5 kommentarer:

Sofie sa...

Fint!!

mamman sa...

Himmel vad läckert! Vilken gullig USA-Kajsa du har :)

Hanna Lans sa...

Sofie: Underbart ställe!

mamman: Visst var både shortsen och skorna läckra! Jag har världens gulligaste USA-Kajsa. :)

Anonym sa...

Till världens gulligaste Sverige-Hanna! Ser görasketasnyggt ut! Från Newyorkmamman som inte orkar logga in.

Hanna Lans sa...

Tack NYC-mamman!