tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR!

Jag har redan smygstartat ett av mina mål för 2014: Att verka för ett sundare mer stressfritt liv. Inget löfte, utan ett mål. Jag hittar pepp hos Helena där jag också hittade den gröna drinken. Tänkte först att oh no, so not my bag, men nu någon timme senare, så inbillar jag mig att magen känns lugn och glad och n ö j d.



Notera julchokladsfinnen. Eller nej förresten, bortse från den. Under den festliga fleecen har jag en glittrig nyårstopp. Faktiskt.

Uppdatering: Bildbevis till Newyorkmamman.

Äsch, glittret syns ju knappt?

3 kommentarer:

NEWYORKMAMMAN sa...

Du är så fin! Glöm inte plåta den glittriga toppen.

Charlie sa ... sa...

Syns ju visst ;)

Och gröna drinkar gillar min mage med. Men ibland vill den ha nybakad baguette med ost. Oops, halva har visst redan försvunnit.

2014 blir bra!

KRAM och Gott Nytt År!

Lotta

Hanna Lans sa...

NYC-mamman: Done!

Lotta: O-s-t, åååh, så gott ju. :)