söndag 31 mars 2013

M&M

Vem är förvånad? Alltså, det här med realitysåpor är ju egentligen bara tragiskt och djupt ointressant. Ändå Ä N D Å kan jag inte låta bli att titta på vissa och sedan läsa om eländet i tidningarna. Just nu förfasas jag över att M. Montazami får en galet stor summa pengar för att vara med och dansa i TV, och att samma Maria helt plötsligt designat glas för Rejmyre, läppstift för något märke och dessutom gett ut böcker. Jag skulle säkerligen också försöka rida på vågen så länge det bara gick om jag vore i hennes skor. Men den här hajpen som skapats runt henne? Alla människor som tror att hon är en myspyskvinna? Nä, den gubben går jag inte på. Och som sagt, vem är förvånad över att M&M är över?

*Sorteras under kategorin Hannatroratthonärbättreänallaandraochskaegentligenhållatyst ...*

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag kan heller inte låta bli att läsa...

Hanna Lans sa...

Skönt att jag inte är ensam!