lördag 9 november 2013

The Writer's Journey

Minne som en guldfisk. Jag hade tydligen skickat efter boken The Writer's Journey, för den och två andra skojiga böcker kunde jag hämta ut på Ica igår. Jag märker att jag börjar fokusera mer på skrivandet igen, och att skriva om skrivandet. Det har sin naturliga förklaring: Jag har inte haft Word på ett tag och försökte ladda ner Open Office sådär lite gratis. Det skulle jag aldrig har gjort, för självklart råkade jag också ladda ner ett virus. Nu, äntligen, har jag köpt nytt Wordprogram, på cd-skiva så att jag förstår hur man gör och dessutom slipper virus. Hatar virus.

F.ö. hatar jag också att jag får ont i huvudet av godis. Jag kan ta en eller två godisbitar men därefter är det stopp, bultande huvudvärk. Jag som älskar socker. :(

Uppdatering: Fanfanfan, det är ingen cd! Det är en kod som jag måste logga in med på nätet. Men vad fan, kan man aldrig få göra saker och ting på det gamla goda sättet? Nu kommer jag säkert få en massa extra virus för att jag inte kommer ihåg mitt microsoftkontonamn eller nå't.

Inga kommentarer: