måndag 18 mars 2013

Vonn och Woods

Nä, nu förstår jag inte igen. Om det står utom all rimlig tvivel att en viss karl är ett rötägg, borde man inte hålla sig borta från honom då? Jaja, öppna förhållanden finns och yada yada, men: Om inte otroheten avskräcker en, borde väl ändå alla läskiga sjukdomar göra det? För, let's face it: En otrogen person är inte otrogen mot någon, h-n är en otrogen person, oavsett vem den är tillsammans med. Punkt. Och hur vanligt verkar det vara med safe sex vid dessa tillfällen? Just det, inte så mycket nä.

5 kommentarer:

mamman sa...

Haha.. varför bryr du dig?

Åsa Hellberg sa...

Det kan ju också vara så att han har tagit (tar) sin behandling på allvar?

Hanna Lans sa...

Mamman: Av samma skäl som jag läser tidningen, jag vill veta mer om allt!

Åsa: Nä, jag är skeptisk. Det har gått lite för kort tid för det.

NEWYORKMAMMAN sa...

Den behandlingen funkar inte! Jag håller med dig Hanna. Tack för upplysningen förresten. Jag hade inte en aning om denna nyhet.

Hanna Lans sa...

NYC-mamman: Oh, you're back!