tisdag 5 mars 2013

Ett rum med utsikt

Den som ska på möte på någon annans kontor och har en kamera i väskan, den tar ev. ett foto i smyg på utsikten. I smyg, för den som är 40+ kanske betraktas som lite eh ... omogen, om  den syns med en kamera i näven och fotograferar utsikten från någon annans kontorsrum.


Men denna någon väljer att riskera detta, för utsikten, u t s i k t e n ! ! Finns bara på ett enda ställe i Göteborg. Måste alltså förevigas denna underbara vårdag. För att inte glömmas bort sedan om en vecka när vi säkerligen får snöslask igen.

7 kommentarer:

Kati sa...

Ja, det är något visst med havsutsikt, hehe. jag är också en sån där som drar fram kameran i tid och otid och fotograferar saker jag gillar. Ibland känner man sig lite fånig, faktiskt.

Åsa Hellberg sa...

Fiiiiint! Jag tror att vintern är över nu, det känns på lukten!

Sofie sa...

Jag säger som Åsa det känns på lukten att vintern är över!

Maria Engelwinge sa...

Å, havet... Klart du måste ta en bild på det! Men du, det här med att fotografera allting (och gärna arrangera allting först), från frukosten till en bild när man ska gå och lägga sig, det måste vara unikt för vår tid.
Puss!

Hanna Lans sa...

Ska vi vara riktigt petiga så är det här en älv. Fast därborta i väst blinkar Vinga Fyr. :)

Det måste vara vår nu, det m-å-s-t-e bara det! Är så galet trött på snö!

Jag älskar att man kan ta bilder så fort och lätt numera. Tänk om jag behövt ta upp min enorma systemkamera och ställa in skärpa och allt och sedan vänta en vecka på resultatet ...! :)

mamman sa...

Härlig bild!

Hanna Lans sa...

Härlig utsikt från läppstiftet!