måndag 10 mars 2014

En måndag som alla andra

... men ändå inte, för den här måndagen har jag ju aldrig upplevt tidigare. Jag blev lite uppspelt av helgens utflykt till min favoritstad och känner mig nästintill
p o s i t i v ... Ja, ni hör ju, något slags influensa måste jag ha fått.

Den här känslan liksom. Wow, vill känna såhär varje dag, inte bara idag.

Funderar över hur illa en del beter sig och kommer undan med det. Funderar över om jag ska varna andra för idioter eller låta dem upptäcka det själva. Ska jag tvätta håret eller inte. Hur jobbig kan en hungrig hund bli egentligen. Ska jag klippa naglarna eller låta dem vara långa. Ska jag kontakta den där personen som kan leda mig i rätt riktning eller ska jag vänta lite till. När vet man om man väntat för länge?

Och ändå, en positiv känsla i hela kroppen, lite tacksam över livet liksom. Härligt!

Bildkavalkad från helgen, skamlöst snodda från bloggande vänner:












9 kommentarer:

Anna Granström sa...

Men åh vad kul och åh vad jag hade velat vara där!!

Åsa Hellberg sa...

Man kan BO i Stockholm!

Anneli Stålberg sa...

Vad kul det var att träffas igen! Synd att det blev så kort. Jag brukar ju bo över natten under sådana tillställningar och jag var mycket avundsjuk när jag såg hur ni drack bubbel och pratade under kvällen. :) Blir det fler releaser för dig under våren?

nillas liv på pinnen sa...

Åh, vad roligt det ser ut!!!

Och vad jag gillar cha-cha-bilden, underbar! :)

Anonym sa...

Alltså nu har jag ju sett de här bilderna på alla bloggar de senaste dagarna :o) men jag måste bara få säga; vad snygg du är i håret!

Hanna Lans sa...

Anna: Nästa gång! Och nästa gång vill jag hat tid att träffa dig och Vicke!

Åsa: Jag veeet, jag har ju dessutom gjort det i sju år. Bästa åren i mitt liv!

Anneli: Vi får se vad jag har råd med. Helt krasst. :(

Nilla: U-n-d-e-r-b-a-r, vi måste tänka så lite mer i livet tror jag.

medankaffetkallnar: Stor tack! Älskar färg!

Anonym sa...

Det var verkligen roligt att träffas igen! Hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa gång.
Och håret! Så snyggt!

mamman sa...

Tack för bilder, även om du "knyckt" lite här o där :) Så jäkla fina tjejer ni är :D

Hanna Lans sa...

Tack Emmelie och mamman!