söndag 3 februari 2013

Mycket kaffe blir det

Maj gadd vad trött jag är. Har sovit oroligt hela veckan, men har faktiskt lyckats somna om hyggligt. Men det här med att sonen börjar Skype-a kl 7 på morgonen med en kompis och de tjoar om invajta och majna och fraaatjons och griiifa, då blir mamman lite småsur. L i t e ... eh ... Alltså, när man passerat 40 behöver man sin skönhetssömn. Förstå hur oelastisk hud ser ut om den inte får sova klart? Skillnaden, mina yngre vänner, är enorm om man får sova ut. Då ser jag nästan ut som 30 igen, men idag? Vojnevojne. Som sagt, mycket kaffe blir det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kaffe gör att man kan hålla sig vaken, åtminstone ett tag. Hoppas du får din skönhetssömn inatt istället då.

Anna Granström sa...

Jag längtar så efter att sova. Sov ändå hela sex timmar fre-lörd och fem lörd-söndag. Och det är mycket för att vara dessa bebistider...

Hanna Lans sa...

Jag håller tummarna för god sömn!

Anna: Bebisar är underbara, men vid min gud vad jobbigt det är att inte få sova ...