lördag 1 oktober 2011

Partyprinsessa

OMG. Jag ska på fest ikväll. En fest som inte har en sluttid. Numera uppskattar jag när fester har en tydlig starttid och en tydlig sluttid. Så behöver inte jag känna mig så tråkig när jag avviker fem i. Sådana här fester med öppna slut, hur klarar kvinna det? Oavsett hur rolig en fest är, så däckar jag klockan tjugotvå. Då har jag blinkat ner mascaran till mitten av kinden sedan en timme tillbaka. Håret ligger platt och hållningen is no more. Red Bull, kan det hjälpa? Kan inte skada att pröva.

9 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Själv älskar jag att dansa till fyra-fem-sex på morgonen. Fortfarande...

Och jag föredrar absolut vin framför Red Bull, som jag aldrig har provat...

Ha en underbar kväll!

NEWYORKMAMMAN sa...

Oufit bild?

Linnéa i Colorado sa...

Men, oh det där inlägget jag kommenterade på innan var gammalt, fick för mig att det var nytt!

Har du inte någon Mountandew som ligger och skramlar? Det piggar alltid upp mig, även om mycket säkert är hope.

Frida Åberg sa...

En c-vitamin och nâgra rejäla inandningar utomhus brukar jag köra. Jag är ocksâ sjukt trött pâ kvällarna nu för tiden, men igâr drack jag champagne. Bästa drycken för pigg salongsberusning.

Annars kan man ju alltid gâ hem klockan tjugotvâ :).

Hanna Lans sa...

Joanna: Jag misstänker att det är här problemet ligger. Jag har nämligen aldrig gillat att dansa.

NYC-mamman: Samma som förra gången. Oj, vilken fantasi jag har.

Linnéa: Nix, ingen gammal sådan. Men oj, vvad sugen jag blev nu!

Frida: Ja, man kanske faktiskt kan gå hem då? En gäst som sover under ett bord är ju ingen hit det heller.

mockapocka sa...

Jag är mycket skeptisk till redbull. Jag tror knepet är att blanda sig med folk som man har riktigt roligt med, som delar samma humor ungefär. Åtminstone är det så för mig. Att det krävs lite extra kul för att jag ska hålla mig vaken. Ibland hittar jag inga likasinnade på fester. Då går jag också hem tjugotvå.

Du har en utmärkelse att hämta hos mig :)

Trillingnöten sa...

Hahaha, känner igen det där :) Jag är likadan...och folk kommenterar att man är tråkig som går hem tidigt...

Desirée sa...

HAhaaha... så tänkte jag också senast. Höll dock igång till 4 på morgonen o sov på en balkong:)

Hanna Lans sa...

Jag klarade mig till midnatt!