söndag 2 oktober 2011

En utmärkelse

Jag har fått en vänutmärkelse av Mockapocka! I den ingår att man ska fullfölja några påståenden, och det gör jag ju så gärna: 


När ingen ser/hör mig 
Stirrar jag in i evigheten och hittar på nya historier.

Jag går aldrig hemifrån utan
Carmex. Stor kärlek på den.

Min blogg heter som den gör för att
Jag inte kan låta bli att uppröras av min samtid. Då morrar jag. På fullt allvar, djupt nere i halsen kommer ljudet ifrån. Dessutom gillade jag Mårran som barn, så jag blandade ihop morr och hennes namn.

Om jag vågade så skulle jag
Hoppa fallskärm.

Om tio år kommer jag att 
Ge ut min tionde bok. Den kommer att vara lika smashing framgångsrik som de tidgare nio. :)


Det där med att skicka vidare ... Kan vi inte helt enkelt göra så att ni som läser detta och inte har svarat tidigare, ni kan känna er utmanade att göra så?

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag gillar dina visioner för framtiden!

Joanna Björkqvist sa...

Jag håller med dig om att det är svårt att plocka ut fem... Men nu har jag kämpat med det en stund och eftersom jag såg att du redan fått en här, så slapp du få en till att svara på och kämpa med! ;)