söndag 6 januari 2013

Mer skottlossning

När jag skulle sova igår så small det kraftigt flera gånger någonstans bortanför kullen. Inte för att jag är van vid skottlossning, men av någon anledning tolkade jag det som detta. Läste i GP att det varit skottlossning igår och tänkte såklart att "jaha, då var det så". Men detta skedde på Hisingen och flera timmar tidigare. Kan det ha skett ännu mer skottlossning under kvällen? Alltså, börjar bli lite paranoid över alla vapen som tycks florera. Kan vi inte bara ääälska varandra allihop?


4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

det kanske var någon som hade nyårssmällare kvar? Ibland låter det som skott här också, men eftersom det aldrig rapporteras om det är det väl troligtvis något annat jag hör.

MalinC sa...

Här på Hisingen händer det grejer...
Men allt jag har hört har varit smällare (tror jag)

MalinC sa...

Här på Hisingen händer det grejer...
Men allt jag har hört har varit smällare (tror jag)

Hanna Lans sa...

Åsa: Det måste ju ha varit smällare trots allt. Men ljudet var sådär "torrt" som det låter om riktiga pistoler på TV, inte sådär med "klang" i som det ofta blir av smällare. Därför blev jag fundersam. Och en smula rädd.

MalinC: Hisingen är ju Sveriges tredje största ö, så the action kanske var långt från dig?