lördag 9 juni 2012

Nu flyttar jag!

Nu hoppar jag av Blogspot! Fortsättningsvis kommer jag ha två bloggar. En lokalblogg och en om författarskapet m.m. Den om författandet (hannalans.se) hoppas jag kunna öppna imorgon, det beror på hur mycket tid det blir över efter mötet med Egenutgivarna. Hur trött kvinna blir, hur mycket sömn kvinna behöver. Men framförallt hur mycket av sin mamma som sonen behöver. Det är ju så tid mäts efter att man fått barn. Kommer det hänga i sig hela livet, eller fasar biologin ut den kopplingen långsamt fram tills de anses klara sig själva? Ska bli intressant att se. :)

Kram alla som hängt här och varmt välkomna till mina andra bloggar!

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Räkna med utfasning. Lagom till man kommit till det stadiet där man bara tycker det är roligt att ha dem runt sig. DÅ drar de. ;)