fredag 23 september 2011

Gone fishing

Säg hej om ni ser mig i vimlet!

11 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Jag kommer om några timmar - hurra!

caroline sa...

...kul med ditt avtryck i min blogg! Har hört så mycket positivt om din debutroman! Tyvärr är jag på mässan på lördag...finns boken i montern då?

Maya sa...

Hanna Hanna!
Jag blir rörd av din film och jag blir lycklig över alla positiva tillrop som kommer från så många - nu ska du skörda!
kram i massor

Hanna Lans sa...

Tack Maya!

Caroline: Jag försöker komma förbi dig. Jag är på mässan imorgon, men står inte i montern förrän på söndag igen.

JOanna: Jag måste ha missat dig!

Frida Åberg sa...

Ha det sâ kul i vimlet!

Duktiga Tjejen sa...

Enjoy och jag är så aviis!

Linda K sa...

I wish!

Joanna Björkqvist sa...

Åh, så kul det var att få träffa dig idag!!!!! Som jag letade! Och sen hittade du mig! Underbart! Imorgon ses vi igen! :)

Anneli Stålberg sa...

Good fishing luck! :)

Maria Engelwinge sa...

Hoppas att ni får det alldeles underbart! Själv känner jag mig krasslig. Huvudvärk som inte går över bl a, så jag får stanna hemma och äta Alvedon.
Puss! <3

Hanna Lans sa...

Hoppas vi alla kan träffas nästa år istället!