tisdag 22 mars 2011

Lite nervös

Min morgonrutin är sådan att jag slår på datorn, fixar en smörgås och kaffe, och läser det som läsas ska. Dvs. nyheterna, mailen, bloggar. My Myself and I, hade skrivit ett inlägg om böcker hon måste läsa. Och där låg den. Min förstfödda! Då inträffade något med mig. Jag blev nervös. Jag skulle så gärna finnas bredvid alla som läser den, för att kunna förklara om det behövs, bortförklara om det skulle behövas (hoppas jag inte) och försäkra läsaren om att jag idag mår bra. Men: Man måste släppa vid någon tidpunkt och den tidpunkten har egentligen redan varit för mig. Kanske blev jag nervös för att en bloggare jag läser varje dag, nu kommer att få en helhetsbild av mig? Jag tror jag kommer analysera den här nervositeten större delen av dagen ...

4 kommentarer:

Desirée sa...

Oro dig inte - har läst en bra bit redan :)

Hanna Lans sa...

Då ska jag börja andas lugnare nu. Inget mer andas i påse. ;)

camillos sa...

Jag har också börjat läsa men inte kommit så långt ännu. Jag har varit för trött på kvällarna...det är oftast då jag läser.

Hanna Lans sa...

Oj, då är jag dubbelt nervös nu då. ;) Hoppas att även du tycker att den är läsvärd Camillos!