söndag 8 september 2013

Söndag i förorten


6 kommentarer:

mamman sa...

Se där, se där, också en syssla :)

Lotta sa...

Tummen upp!!

Sånt där måste också göras.

KRAM!

Astrid Ahlberg sa...

Sånt där sparar jag till vintern. På landet kan man sätta ut maten på trappan eller i bilen i minusgraderna. :)

Linnéas butik sa...

Och på en söndag.

sarahjohansson sa...

Vad roligt att du kikade in på min blogg! Jag gav din bok till min mamma i julklapp så har en känsla av att hon kanske skulle protestera om jag startade familj här :) Men jo, har haft det där i bakhuvudet. Så himla många faktorer att ta i beaktning, särskilt som jag tidigare var hyfsat säker på att detta inte skulle vara aktuellt för mig.

Ser ut som att livet i förorten är actionfyllt. :)

Hanna sa...

Nu är den avfrostad och fin! Och tom.