söndag 30 december 2012

Både Joker och Ess

En intressant artikel i SvD idag om rekrytering. Ja, jag tror verkligen det stämmer att en arbetsgivare letar efter anställda som är som h-n själv. Men vad händer med dynamiken då, undrar jag? Utvecklingen? Underbart då med sådana som Prime och de arbetsgivare som vänder sig till dem.

F.ö. tittade jag igenom mina inlägg från december 2011 för att se om jag avgett något nyårslöfte, jag trodde nämligen det. Jag trodde mig ha uttalat orden att jag skulle träna/gå på långpromenad/vara aktiv, varje söndag. Det som inte är nedskrivet, det har väl aldrig hänt, eller ...?

I år har jag bara ett enda nyårslöfte här på bloggen, och det är att använda bilder mer. Det är trevligt med inlägg med bilder. Helst fotograferade för egen hand, men även visdomsord och filmer livar upp.

Mitt bidrag för dagen, och målbild för år 2013:




2 kommentarer:

camillos sa...

Bra målbild!

Hanna Lans sa...

Ibland måste man ta till ett peppande citat. :)