lördag 12 april 2014

Getost och jordgubbssalsa och lite skräck

Chèvre med godsaker. Något för imorgon.

Förresten så klickade jag ju hem några spökböcker för någon vecka sedan. En av dessa var Wait till Helen comes. En riktig spökis! Knarrande golv, svarta kråkor, fallfärdiga hus och frånvarande vuxna. Perfekt! Jag var lite rädd att det skulle bli ett superduperläskigt slut, men det blev bara bra. Klassisk spök/skräck för den som saknar detta. Jag tycker att jag ska få föra in denna genre mer i Sverige, men igår trillade det in en refusering som gjorde mig lite missmodig. Ska spotta mig i nävarna, kavla upp ärmarna och kasta mig in i leken igen. Skam den som ger sig.


2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Åh för Chevre, fy för refusering.

Hanna Lans sa...

Chèvren blev god! Refuseringen smakade däremot beskt.