lördag 16 februari 2013

Not my proudest moment

Oavsett tid på dygnet, så verkar MTV sända serien Geordie Shore. Att jag öht känner till detta beror på mitt zappande. Jag glömmer ständigt bort vilken kanal jag har TV4Film på, så jag zappar mig fram dit. Och måste då svepa förbi MTV och den hemska serien Geordie Shore. Alltså, hur är det ens möjligt att sådant här visas? Vem vill vara med? Vem vill titta på sådant? Jag mår illa bara av att zappa förbi. Och för att på något sätt bearbeta traumat det inneburit för mig att jag råkat se några scener, så måste jag nu offentligt skriva ett inlägg om det hela ...


3 kommentarer:

Sofie sa...

Tack för varningen. :)

Frida Åberg sa...

Vet inte vad det är för något, men säkert tilldragande som klister på det sätt som bara smaklösa dokusåpor kan vara.

Det är synd. de medverkande blir tuggade och utspottade utan att förstå vad som har hänt.

Hanna Lans sa...

Bra Sofie, titta inte!

Frida: Egentligen saknar jag ord för hur bedrövlig denna show är, både för de medverkande och för dem som tittar ...